lovelymama
Petang tu aku n family gerak to JJ Tebrau 4 my birthday celebration.. hmmm... tempat dituju.. Our favorite restaurant..

~~Black Canyon Coffee Restaurant~~


sbb ape.. tom yam dye kelassss... heheh



my man n my boy..



Ayah yang dah lapar... heheh..



sebahagian dari menu yang sedappp... burrrppp...



appetizer.. sedappp... hmmm.. lupe nk amik gmbr kerabu mangga dye yang khelassss tuh.. heheh.. enjoyed!



Danish yg terlalu asyik dgn aiskrim dyeee... heheh.. syg anak mama..





My birthday present... heheh
(selamat duit aku beli set untk 3 bln.. heheh)

so I think tis is d best birthday celebration i ever have.. to all my friend which wishing me.. thanks a lots.. n not to forget my beloved family n husband.. I love you'll sooooo muchhh.. hope next year will be more more exciting okeh.. tata...


0 Responses

Post a Comment