lovelymama
On 3rd July 2010.. at last I find out my BFF Sulaiha Najihah!.. so long not seeing each other n today she come into my house.. surpriseee.. heheh

tapi merajukku masih ada.. mana kan tak.. almost 3 years I live in pasir gudang, she do not ever contact me!.. hmm.. actually faham gk coz msg2 dah ada family n anak.. so bizzy lee tapi geram coz ble aku contact dye, response dye cam nak tak nak jee.. but today I really happy coz at last smp gk dye kt umah aku hihihi.. wif her 4 month preggy.. hmmm.. aku gk yg lum ader rezeki lg.. rin dah nk due, jiha dah 4 month.. aku.. 2 week diet adee lee heheh.. kecik skt babat aku ble diet nih hihi..


anyway, ur conversation more to our new life.. lebih berkisar psl anak2 n family.. now I realize that ble umur dah camni gaya perbualan pun dah bertukar.. lebih terarah kpd matured conversation.. teringat dulu2 klu berborak psl pakwe, study, gaya baju n remaja tapi skrg dah matured.. hihihi..


so today aku pun practise mskkan yg special.. sup daging (daging dah dkt sbln terperuk kt ice box!), fried siakap wif new recipies sweet sour sauce, mix vege n fried butter squid melayu nyee sotong grg butter.. nyummmm...

so now happy sgt coz we gathered again.. hope our relationship will be close again ever after...
good nite!...


~~liana zaini~~
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment